issue while kendo UI with angularjs and require.js -


i using kendo ui angularjs , require.js have not added "kendo.all.min.js" project. downloading js per requirements. working fine while using version * kendo ui v2014.2.903 upgraded new version kendo ui v2015.1.429 found following issues

  1. pie chard broken. getting error

"error: invalid value attribute d="m5 5 l nan 5 nan 160 5 160z" in kendo.drawing.min.js"

  1. start animation on bar chart missing ( animation :- raising bar 0 particular value ) following main.js file

    require.config({ baseurl: 'js', waitseconds: 60, paths: {             moment: 'vendor/moment.min',     k: "vendor/kendo_new",     cryptojs: "vendor/cryptojs-3.1.2",     signalr: 'vendor/signalr/jquery.signalr-2.0.3.min',     noext: 'vendor/noext/noext',     bootstrapang: 'vendor/bootstrap/ui-bootstrap-tpls-0.12.1.min',     datep: 'vendor/daterangepicker/date',     datepicker: 'vendor/daterangepicker/daterangepicker.jquery.min',     dateformat: 'vendor/daterangepicker/date.format.min',     directory: 'controllers/directorycontroller',     addupdatecontactctr: 'controllers/addupdatecontactcontroller',     nocontactctr: 'controllers/nocontactcontroller',     outlooksyncinfoctr: 'controllers/outlooksyncinfocontroller',     eventwatchlistctr: 'controllers/eventwatchlistcontroller',     notificationspopupctr: 'controllers/notificationspopupcontroller',     changepwdctr: 'controllers/changepwdcontroller',     loggedoutctr: 'controllers/loggedoutcontroller',     mathutil: 'vendor/math/math.min',     redactor: 'vendor/redactor/redactor',     redactor_9_x: 'vendor/redactor/angular-redactor-9.x' }, shim: {     app: {         deps: ['k/kendo.scheduler.min', "k/kendo.window.min", 'k/kendo.grid.min', "k/kendo.tabstrip.min"]     } } });  require( [             'app',     'routeresolver',     'vendor/angucomplete-alt/angucomplete-alt.min',      "k/kendo.dataviz.chart.min",      "k/kendo.autocomplete.min",      "k/kendo.core.min",      "k/kendo.angular.min",      "k/kendo.editable.min",      "k/kendo.combobox.min",      "k/kendo.datepicker.min",      "k/kendo.numerictextbox.min",      "cryptojs/aes.min",      "cryptojs/sha256.min",      "bootstrapang",      "datep",      "datepicker",      "dateformat" ], function () {     angular.bootstrap(document, ['myapp']); }); 

i don't understand why above code working fine older version not working new version. idea doing wrong here?

i found solution. weird. problem date.js conflict. replaced new date.js , starts working.


Comments

Popular posts from this blog

android - MPAndroidChart - How to add Annotations or images to the chart -

javascript - Add class to another page attribute using URL id - Jquery -

firefox - Where is 'webgl.osmesalib' parameter? -